Bij Froothie garanderen we uw tevredenheid door een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie te bieden voor onze kwaliteitstoestellen*.

 

We willen dat onze klanten 100% tevreden zijn met hun ervaring en aankoop.

We moedigen klanten aan om het product voor te bereiden en onze kwaliteitstoestellen te testen in uw eigen huis of commerciële omgeving. Deze proefperiode van 30 dagen toont ons vertrouwen in de hele Optimum-lijn van kwaliteitstoestellen.

Als u een kwaliteitsapparaat koopt en binnen 30 dagen na aankoop constateert dat het niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u contact met ons opnemen en wij zullen de retourgegevens verstrekken.

Froothie zal het volledige aankoopbedrag binnen 5-10 werkdagen na ontvangst van het apparaat aan u terugbetalen. Het retourproces is eenvoudig en gemakkelijk.

Neem hier contact met ons op om uw apparaat te retourneren.
Email: support@froothie.nl
Telefoon: 085 888 0396
Whatsapp: +61 3 8609 2210

Als u een GRATIS geschenk heeft ontvangen bij de aankoop van een artikel, moet dit ook worden geretourneerd om in aanmerking te komen voor een terugbetaling.

 

 Dan de voorwaarden:

  • Froothie levert haar producten aan elke klant die deelneemt aan dit aanbod via de onderstaande algemene voorwaarden:
  • Dit aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten en is geldig bij de eerste aankoop van een apparaat. Dit aanbod geldt niet voor productwijzigingen of upgrades na de verkoop.
  • Alle originele verpakkingen, inclusief bruine verzenddoos, moet worden bewaard om in aanmerking te komen voor een volledig restitutie (d.w.z. als het product bij u aan de deur is aangekomen, moet het aan ons worden geretourneerd voor 100% restitutie).
  • Froothie zal geen extra verpakking verstrekken voor verloren of beschadigde originele verpakking. Als de originele verpakking is weggegooid, moet de klant voor voldoende verpakking zorgen om het apparaat veilig te retourneren.
  • Elk product dat zonder originele verpakking wordt geretourneerd, kan nog steeds worden geaccepteerd, maar de verzendkosten van en naar de klant kunnen niet worden terugbetaald, alleen de aankoopprijs van het product (geen verzendkosten) minus de retourkosten van € 19 worden terugbetaald.
  • Het product moet redelijk schoon zijn en vrij van slijtage of vlekken. Cosmetische veranderingen, zoals verkleuring (het malen van specifieke kruiden en specerijen in de beker zal leiden tot cosmetisch bederven van het materiaal van de beker en kan ervoor zorgen dat de messen voortijdig verslijten) of de effecten van het gebruik van schuurmiddelen of reinigingsmiddelen of voedselophoping betekent dat het aangetaste onderdeel moet worden vervangen en het bedrag moet daarom worden afgetrokken van de terugbetaling. Er mag geen schade aan de machine aanwezig zijn, zowel inwendig als uitwendig.
  • Bij teruggave moet het apparaat op dezelfde manier werken als bedoeld en op geen enkele manier zijn geopend en/of gewijzigd ten opzichte van de oorspronkelijke specificatie, tenzij dit vooraf is gemeld.
  • Een machine die door de klant is beschadigd, kan niet worden geaccepteerd en zal niet worden terugbetaald.
  • Elk product dat in ongeschikte staat wordt geretourneerd, brengt kosten met zich mee van €19 verzending die aan de klant moet worden geretourneerd, dit moet worden betaald voordat het product wordt geretourneerd en er wordt geen restitutie gegeven.
  • Elk apparaat dat onder deze garantie wordt geretourneerd, moet volledig worden geretourneerd, zonder ontbrekende onderdelen.
  • Bij apparaten die worden geretourneerd met ontbrekende onderdelen of accessoires (bijv. een blender die wordt geretourneerd zonder stamper of deksel) wordt het onderdeel vervangen door een gloednieuw exemplaar en wordt de volledige winkelwaarde van het artikel zoals aangegeven op de Froothie-website(s) in mindering gebracht op het restitutiebedrag.
  • Froothie kan geen ontbrekende onderdelen accepteren die afzonderlijk worden geretourneerd als ze zijn vergeten, ongeacht of de klant aanbiedt om de verzendkosten te betalen voor de ontbrekende onderdelen. Retourzendingen worden pas verwerkt na ontvangst en kunnen niet opnieuw worden bekeken.
  • Ophalen per koerier kan niet worden geregeld vanaf de locatie van de klant; als klanten deze service nodig hebben, is dit geheel voor eigen rekening via hun eigen provider.
  • Deze garantie is niet overdraagbaar buiten de vermelde uitzonderingen.
  • Door in te gaan op het aanbod van Froothie en een product te kopen dat onder deze garantie valt, gaat de klant automatisch akkoord met zijn rechten en plichten als hij aanspraak wil maken op deze garantie.